Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kamilsha | użytkownik

imię i nazwiskoKamila adres52° N 21° E [Warszawa] zarejestrowany07.09.2007 @22:18:45 ostatnio na stronie07.06.2010 @08:34:37

fotografia wycisza.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze181 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zaspalyy    24.09.2009 @12:31:17
hey a jakos sobie radze, za duzo by pisac jak na da. ogolnie dobrze, u Ciebie?
~twardasztuka    04.10.2008 @22:40:58
a no imienniczkę xD
a za ocenę dziękuję xD
_______
"...biały proszek dziś znów pomoże żyć..."
~magdia    25.09.2008 @15:55:23
takie tez mam,poszukaj duzo z nia mam
~magdia    03.09.2008 @14:38:12
~magdia    02.09.2008 @21:40:09
w fotoszopie tylko ramki i pryszcze dla mnie to świetny aparat
~magdia    02.09.2008 @20:03:26
Tak,a co?
~zakochanamarzycielka    19.08.2008 @13:26:10
Sorki pomysliłam sie.. ale pisałam to na szybko i nie zwracam uwagi na błedy jak pisze i sie spiesze ;p ;p ale dzieki za uwage .. ;p ;*
~magdia    15.08.2008 @10:08:42
Ale ja straciłam Twoje gadu, bo musiałam zainstalować nowy program-odezwij sie prosze
~zaspalyy    10.08.2008 @01:00:22
zlewa sie? eee tam
~zaspalyy    06.08.2008 @13:11:50
nie ma w kolorze bo sesja byla bw
~zzuczekk    06.08.2008 @13:04:38
dziękuję
~Heatherette    05.08.2008 @16:59:49
<lol> dzięki :D
~Heatherette    03.08.2008 @19:29:22
W sumie dopiero jak wsadziłam to zdjęcie na digga zdałam sobie sprawę z tego, że jest takie ciaplate, ale skoro mówisz, że efekt fajny to chyba nie ma źle dzięki
ostatnio edytowane: 2008-08-03 19:29:39
~wakemeup    01.08.2008 @20:43:43
dziękuje
_______
nie dziękuj za komentarz, po prostu odwiedź moją galerię !
~zaspalyy    01.08.2008 @12:34:42
tak sie wygialem za az mnie tlecy bolaly to jest swietlik w galerii ursynow
~zaspalyy    01.08.2008 @10:40:16
wooow, cena jak nie od Ciebie dzieki
~magdia    31.07.2008 @16:08:46
Co tam słychać? Odezwij się na gg jak znajdziesz chwilke
~Beatitude    28.07.2008 @22:23:50
_______
zboczeńcy.
~ekspres    24.07.2008 @22:36:37
Faktycznie, muszę więcej w pionie próbować. Dzięki za rade i opinię
~Kostek151    24.07.2008 @11:59:57
_______

"Niedobrze jest unikać błędów, które mogą nam pokazać coś nowego" Al Pacino
~rzabza    24.07.2008 @11:53:54
wyglada na slonce a jesli to ksiezyc to i tak mysle ze lepiej byloby bez b&w. przynajmniej ja bym chcial je zobaczyc w rgb
~JacekKasp    24.07.2008 @00:39:25
Hehe a radzili mi to ciąć na pewnym forum troche obciąłem... Może faktycznie za dużo bo wygląda jakby się miał złamać ten cienki dół pod naciskiem nieba... Może jeszcze edytuje Dzieki
~anaas    24.07.2008 @00:34:30
a ucięli :P
_______
de gustibus non est disputandum
~Beatitude    23.07.2008 @20:37:45
_______
zboczeńcy.
~zaspalyy    23.07.2008 @13:21:21
oh ah mm
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt